Der var til krigslive nogle flinke mennesker der gik rundt og interviewede nogle andre flinke mennesker og mig. Jeg var dog ikke så observant og troede de snakkede om Knudepunkt i Sverige.
Så i det veldokumenterede interview lyver jeg! Jeg lyver simpelthen sokkerne ud af mine sko! Når i en gang ser det så hav i mente at jeg lige er en lille løgner der.
For jeg vil rigtig gerne med til Forum 2010 og synes ikke det er for dyrt til mig. Det bliver brand godt.
Man skulle næsten tro Forum2010 gruppen selv havde staget det her...
Der er ikke nogen fast dato for Forum2010 endnu, men hjemmesiden går i luften 1. maj - med dato.
Det bliver dog en gang til efteråret.
TADAAAAAAA!
Glæd dig til Forum2010.
Ja, man skulle næsten tro at de havde staget det.
Jeg har medhjulpet til at stage ting mindst to gange, men er dog begyndt at gøre det inden jeg bliver spurgt nu, det andet var nemlig lidt ærgeligt... men kun hvis jeg da finder emnet interessant.
Så ikke staget, men deltager glæde denne gang.
Nå ja, jeg hørte jo åbenbart ikke efter, så hvis jeg skulle have lavet et oplæg der var relevant for 'hyper hyper' af Forum skulle jeg nok have ventet en halv månedes tid, da hjemmesiden først bliver løsladt d.1maj.
Og ja, jeg er mig :(
FORUM-FORUM-FORUM-FORUM
/Chant
*Støtter Sørens chant* og håber det blive en weekend jeg kan, nu der findes en video af mig der siger at jeg kommer ;)
Nu har jeg hørt at man vil sørge for at forum 10 ikke bliver rent live rollespil, og det vil jeg da gerne hører nærmere om hvad man har tænkt sig.
Hjemmesidelaunch er 1. maj.
Det er fordi, gruppen gerne vil informere rigtig meget om Forum2010 1. maj
Hav en dejlig søndag.
-Søren
Måske har du gået og glædet dig til at Forum 2010 hjemmesiden gik i luften d. 1. maj. Det gjorde den desværre ikke. Vi (der arrangerer Forum2010) løber så stærkt vi kan for at få de sidste ting på plads, men indtil videre håber vi, du vil bevæbne dig med tålmodighed.
Og som et plaster på såret releaser vi nu 1. afsnit af Forum TV, en række helt igennem saglige og objektive interviews om, hvorfor du kan glæde dig til Forum.
Vi glæder os til at se sig, online og offline.
Ps. Hvis du har spørgsmål om Forum 2010, så skriv dem i tråden, eller send dem til mig på kasperfriishansen(at)gmail.com og jeg skal svare det bedste jeg har lært.
Har i noget bud på hvornår den kommer online så?
Vi kan ikke love launch på en bestemt dato, men hvis alt går som det skal kan den komme online på onsdag. Men for at det skal kunne ske, skal vi have et par svar fra samarbejdspartnere. Og det er jo aldrig helt til at sige hvornår vi får dem. Det, vi ved med sikkerhed, er at de skulle være lige på trapperne. Så håber vi bare at trapperne er korte :-).
Nu har jeg hørt at man vil sørge for at forum 10 ikke bliver rent live rollespil, og det vil jeg da gerne hører nærmere om hvad man har tænkt sig.
Hej Henrik
Jeg er en af dem der har rykket lidt i Forumarrangørene ang. dette, og er vist nok blevet hevet med til at sørge for det sker.
Jeg venter dog på at høre noget fra arrangørene om det. Eller jeg sku måske bare rykke i dem selv :-)
Søren?
/Jost
Kan man forvent et færdigt program når siden kommer op eller kan man som sidste år forvent en side der søger efter folk der vil lave noget?
Charles din usle gøgler... er en fin trailere i har, men godt nok offtopic :p
@Martin
Der vil ikke ligge et færdigt program når siden kommer op. Der vil ligge et "line up" med beskrivelse af de forskellige programpunkter. Den vil blive opdateret løbende, som folk tilmelder deres programpunkter. Lidt ligesom Roskilde Festival, bortset fra vi ikke har Prince. Alt dette og meget mere vil også være til at finde ud af på hjemmesiden snarligst.
Kasper, som stadig glæder sig til Forum 2010
Men i har Prodigy? ;-)
Men det vil sige at man godt når side er oppe, der er en dato så man kan se om man kan, kan sige "Hey forum2010 jeg vil skide gerne bla bla bla"
Indsat de fine youtube filer direkte i indlæggende for at gøre det hele lidt mere læsevenligt :)
@ Martin - Selvfølgelig har vi Prodigy. Og vi arbejder i øjeblikket hårdt på at lande både Britney Spears og Rammstein. Vi tror på sagen.
Men tilbage til spørgsmålet. Det bliver nemmere at forholde sig til om man skal til Forum 2010, og det bliver nemmere at fortælle, hvad man vil bidrage med. Men programmet kommer op løbende, så det hele ligger der ikke fra starten af. Det gør de praktiske oplysninger til gengæld.
Kasper
PS. tak til Rune for tech-support 
Kasper har du lidt nyt til os , er ved være gemme alt mit Prodigy , men orker ikke øve mig i Britney sange før jeg er sikker på hun kommer ;-)
Det er godt nok ikke den rigtige adresse, men det ændrer ikke på at det er en nyhed ;-)
Friis, mener du ikke denne her? ;)
http://www.clausraasted.dk/forum2010/tribute.jpg
Claus
Der også glæder sig til Forum2010 uden kål
Du siger bare til, Friis. Jeg har ...ahem... belastende billedmateriale liggende for a rainy day.
@ Bierlich: Så meget regner det heller ikke endnu 
@ Claus: Underskrevne kontrakter er ikke noget man lige kan trække ud af, ja du ved nok hvad. Ellers havde vi jo gjort det for lang tid siden. Men tak for tilliden 
Fin underholdning og god gimmick for at vise at projektet stadig lever.
Til dem der ikke har tid/lyst til at knække koden selv så har jeg været så ubehøvlet at poste den på min blog. Hvis du gerne selv vil have fornøjelsen af at knække koden, så lad være med at læse indlægget: http://www.idenmoerkeskov.dk/?p=638
Nice Xanus
Meget sjovt claus, men to skridt over ;)
- Anders
Øv. I er så fornuftige alle sammen.
Jeg glæder mig jo til Forum ligesom alle andre, og tror det bliver skidegodt... ;)
Det var en karikatur-tegning og der var lidt for meget bombe i hatten.
Jeg synes jo oprigtigt, at det er fedt, at nogen laver Forum - især når jeg nu ikke løfter en finger for det i år, og bare skal lege med som deltager. Så thumbs up til Forum-crew'et, og brænd og bål over de instanser (whoever they may be) der sætter en kæp i hjulet for det.
Claus
Forum-supporter bag karikaturen
For what it's worth Claus, så syntes jeg var det sjovt. Og når du mødes af kritik skal du bare gøre ligesom Muhammedtegningerne: Langsomt dale i kvalitet men stige i provokation, mens du bliver forflyttet til en hytte i Sverige af frygt for horderne af morderiske rollespillere.
That aside; Kasper: Problemerne med at finde location - er der noget man kan gøre for at hjælpe? I måtte gerne holde det i min lejlighed, men jeg tror dig bliver lidt trængt. Måske man dog kunne ringe til sine kontakter rundt omkring i provisens skoler?
Tak for det, for det fattede jeg overhovedet ikke!
Jeg var færdig af grin da jeg læste Claus's Link!
Vis der skulle mangle Frivilige til Forum 2010 så sig endelig til! jeg ved der er en flok jyder som gerne vil ligge kræfter i!
Sangill
Tak til Niels for håndsrækningen.
Det ser dog ud til, der er ved at være hul igennem. Så vi beklager endnu engang den lange forsinkelse, og håber på at komme med nyt lige om lidt
-Søren
Jeg kan nu med stor glæde afsløre at hjemmesiden til Forum 2010 vil være i luften om intet mindre end 2 dage, nemlig d. 27/7, på følgende adresse www.forum2010.dk, hvor der allerede nu ligger dato, pris og sted.
Indtil hjemmesiden går i luften kan jeg glæde jer med at der nu er kommet hele to nye afsnit af Forum Tv online, som kan findes her:
http://www.youtube.com/watch?v=pi-yL-xFKj8
http://www.youtube.com/watch?v=KzkpQB-hDb4&feature=related
Til slut så glæder jeg mig til at se jer alle sammen til Forum 2010 :)
Hurra for hjemmesiden, men mangler stadig en masse info.
Hvor står der ikke hvem arrangørene, Sofie vil gerne skrive i hendes signatur her at hun er, men skriv det da et sted.
Og hvad skal jeg lave og hvad får jeg for mine 300kr?
Lørdag skal jeg høre på ting, byde på ting og drikke mig fuld.. hvad med fredag og søndag? står det er tre dage.. og hvad med mad og overnatning, igen står der noget om det, men er det med i mine 300kr, skal jeg betale ekstra for noget eller?
Så hurra for der er sket noget, men basale praktisk ting er altså rare at vide
Hurra! Jeg kommer - jeg skal lige tænke efter, men regner med at byde ind med et programpunkt.
Fedest!
Jeg kommer også. Jeg tror, Forum2010 kan blive endnu vildere end sidste år, med endnu flere mennesker, bedre koordinerede og velforberedte oplæg, og en endnu bedre fest.
Men-æh hvor finder man ind på hjemmesiden, og ikke bare teaseren, Sofie linker til herover?
Så jeg glæder mig, og synes, alle skal tage med!
-Søren
www.forum2010.dk som Sofie også skrive ;-)
Og vil gerne med, men har sgu brug for mere info, før jeg tager en tur til kbh
Jeg skal da med.
Jeg har tilmeldt mig! Har du??!
Nej, det har jeg ikke, for det kan jeg ikke.
Der er nødvendigt at kende placering af arrangementet før at man kan finde ud af om man kan være der før kl. 19.00.
Det mangler praktisk info. (Som Martin også har kommenteret på).
Cph West, Baltorpvej 20a, 2750 Ballerup.
Det kunne jeg sagtens finde på hjemmesiden...
-Søren
Hvor ser du det Søren? Jeg mindes det stod der inden de opdateret siden.. pt kan jeg bare se hvad det koster, uden vide hvad der er med i det, hvornår det er, at jeg kan høre dig og Trier snakke også noget med en fest og at jeg kan byde på en fastaval billet. Ikke at det ikke vil være hyggelig høre på jer også drik med jer og mobbe Charles men...
@Søren: Okay? Jeg kan ikke læse det og de fleste sider er for mit vedkommende tomme. Alle hjemmeside elementerne ligger hulter til bulter.
Der er en eller anden fejl et eller andet sted om det er min browser eller hjemmesiden.
Jeg kan kun komme ind på en eneste side på linket, hvor der står sted, dato og priser.
Men det lød på Magnus (som er web-man) i går som om han og Kasper sætter sig og gør noget ved det her en af dagene...
Så det glæder vi os så til
-Søren
Søren tror du har brugt for trykke ctrl+shift+r i din browser :-)
Siden indeholder pt forside, programmet(med under sider), auktionen(med under sider), tilmelding,praktisk(der sted nu står hurra), festen
(det kan jeg se på i IE, FF, Opera)
Men Søren nu hvor du kender de rigtige mennesker, kan du så evt få dem til svar på om de 300kr er alt ink?
Hmm. Nu prøvede jeg igen (uden Ctrl+Shift+R - hvad gør det?) og nu virkede det.
Men de to bannere med spørgsmålstegnet og ForumTV logoet ligger midt på siden og blokerer for det meste tekst på siderne.
Og til Martin: Så vidt jeg ved følger Forum samme form som sidste gang, hvilket betyder, at aftensmad fredag, tre måltider lørdag samt morgenmad søndag er inkluderet. Det gælder også overnatning i sovesale (Fastaval Style) og alle events og programpunkter. Men Det er jo strengt taget noget arrangørerne bør svare på.
-Søren
"Men de to bannere med spørgsmålstegnet og ForumTV logoet ligger midt på siden og blokerer for det meste tekst på siderne."
Jeg tror også det er mit problem.
Søren, det er en opdatering af siden der er virkere bedre end f5 (hvorfor må du ikke spørgere mig om, men fik besked på trykke den da der ingen ændring ske på en side ved F5 af en datalogi ven)
Og lyder godt med prisen og en sovesal er fin :-)
Jeg kan fint læse teksten på siden...
Så skal jeg bare lige find ud af hvordan jeg kommer der over så jeg kan vælge pris (ikke at jeg helt kan lurer hvorfor man kun får rabat hvis man er i bil og ikke med tog)
Søren og Migall: Prøv at slet jeres Cookies, hvis IE eller FF er stædig nok, så holder den fast i jeres gamle Cookies, så i ikke kan se den nye side. Det virkede for mig med Sin Citys Hjemmeside, da den blev opdateret. Begge sider virker fint for mig.
Og igen: Jeg er tilmeldt? Hvad er du?
Nej! (Og nu skal jeg logge ind på ny hver sted jeg skal hen)
Det lyder mystisk. Vi har ellers testet siden på diverse browsere.
Til de, der stadig oplever problemer: I må meget gerne sende mig en mail (kasperfriishansen(at)gmail.com), med et screenshot af problemet,
og fortælle:
- hvilket styresystem i bruger (helst også hvilken version)
- hvilken browser i bruger (helst også hvilken version)
- om i er på Mac eller PC
Det vil være en stor hjælp
Screenshots sendt. Desuden kan jeg se ved tilmelding at man SKAL komme før kl. 19.00 for at få lov til at tilmelde sig...
Så nu lyver jeg overfor arrangørerne og tilmelder sig, eftersom jeg ikke tror det er meningen at Aalborgensere med arbejde skal afholdes fra at kunne komme med.
Ha ha du er dig Michael.
Men mere interessant hvornår ligger Forum 2010?
- Anders